Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Το πρώτο μου γλυκό βραβείο

Καλημέρα σας!
Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί χθες, το The Lab on the Roof,
μου αφιέρωσε βραβείο Liebster, το οποίο δίνεται σε νέους bloggers
που έχουν λιγότερους από 200 αναγνώστες.
Liebster σημαίνει γλυκό, ευγενικό και αγαπημένο.
Kate, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!
Οι δημιουργικές και οργανωτικές σου ανησυχίες
μας βοηθάνε να ξεπερνάμε το άγχος της καθημερινότητας!










Όπως κάθε βραβείο, έτσι και το Liebster έρχεται μαζί με τους ευγενικούς του κανόνες:
1. Ευχαριστούμε πολύ τη blogger που μας πρότεινε
    και αναρτούμε σχετικό link προς το blog της
2. Προτείνουμε 5 αγαπημένα μας blog για το βραβείο Liebster
    και ενημερώνουμε τους φίλους bloggers για τη βράβευσή τους
    (προσοχή: νέοι bloggers με λιγότερους από 200 αναγνώστες)
3. Μοιραζόμαστε το βραβείο μας με τους αναγνώστες μας
4. Περιμένουμε με χαρά να δούμε ποιοι θα είναι οι επόμενοι
    που θα το παραλάβουν

5 αγαπημένα blogs που προτείνω για το Liebster Award

Επειδή είμαι καινούργια blogger θα μου επιτρέψετε
να δώσω τα βραβεία Liebster με τη σειρά μου,
αφού ολοκληρώσω την βόλτα που θα ήθελα στην blogoγειτονιά.
Μέχρι τότε λοιπόν, θα τριγυρνάω, θα θαυμάζω και θα κρατάω σημειώσεις!


...και μια υπενθύμιση!

Μη ξεχνάτε να λάβετε μέρος στο 1ο μου Giveaway 
και να με ακολουθήσετε με ένα Like στη σελίδα μου στο Facebook!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου