Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

...δεύτερο βραβείο!

Καλησπέρα σας!
Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί στις 1 Δεκεμβρίου, το Sofi's crochet creations,
μου αφιέρωσε το παρακάτω βραβείο Liebster.
Σοφία, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή που μου έκανες!




Όπως κάθε βραβείο, έτσι και το συγκεκριμένο Liebster έρχεται μαζί με τους ευγενικούς του κανόνες:
1. Λες ευχαριστώ σε αυτόν/ αυτήν που σε βράβευσε,
    αφού γίνεις μέλος στο blog του.
2. Απαντάς στις παρακάτω επτά ερωτήσεις.
3. Δίνεις το βραβείο σε 15 νέα σχετικά blogs
    και ενημερώνεις τους συντάκτες τους.

1. Το αγαπημένο μου φαγητό: Μακαρόνια με κιμά
    (με μπόλικο τριμμένο τυρί φυσικά!)
2. Τι δεν μου αρέσει στους ανθρώπους: Το να μην μπορείς
    να μιλήσεις μαζί τους. Η έννοια "επιχειρήματα" σε μια συζήτηση
    δυστυχώς έχει χαθεί...
3. Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα: 
    Να είναι αληθινοί και ευχάριστοι.
4. Με ηρεμεί: Η θέα της θάλασσας και η ησυχία του βουνού.
5. Αγαπώ: Τον άντρα μου, την κόρη μου
    και την δεύτερη κόρη που περιμένω!!!
6. Με νευριάζει: Το να σκεφτόμαστε κάθε φορά μόνο την πάρτη μας
    και να αλλάζουμε απόψεις κάθε φορά που θίγεται το συμφέρον μας.
    Όπου φυσάει ο άνεμος!
7. Δεν αποχωρίζομαι ποτέ (αντικείμενο): Παλιά το ρολόι μου,
    τώρα όλα είναι σχετικά :-)


15 αγαπημένα blogs που προτείνω για το Liebster Award

Knitales από την Φένια
elinamotherscrapper από την Ελίνα
creativityistherapy από την Μαρία
kxcutecreations από την Ξένια
livinginaworldofcreation από την Λένα
littleprincessart από την Σοφία
mywishbooks από την Βίκυ
prettypartyideas από την
myrto-scrapblogging από την Μυρτώ
sweetmemories-myprojects από την Ελένη
toniasartandcrafts από την Τόνια
emmajewellery από τις Εμμανουέλα & Αμαλία
vassopappa από την Βάσω
irini-myspecialplace από την Ειρήνη
scrapglitter από την Έλενα


Χρόνια πολλά σε όλους και με το καλό να έρθει το 2014!


4 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα και ευχαριστώ πολύ για το βραβείο. Φτιάχνεις πολύ γουστόζικα πραγματάκια, ειδικά τα amigurumi σου με ξετρέλαναν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μυρτώ! Καλές γιορτές και πολλές δημιουργίες!

      Διαγραφή
  2. τελειο το βλογ σου σε ευχαριστουμε για το βραβειακι σου να εισαι παντα καλα και να δημιουργεις με αγαπη!!!καλες γιορτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή